Friday, October 28, 2011

Mistik Si Uncle Seekers : Tan Sri Muhyiddin akan jadi PM dengan 5 Syarat ??


Ramalan Mimpiku - Part 1
...Yang ghaib hanyalah kepunyaan Allah...

Sebelum aku tido pagi tadi, tetiba aku terfikir nak mohon padaNYA supaya diberi alamat siapakah yang akan menerajui negara yang aku cintakan ini. Seperti biasa aku akan tido selepas jam 7 pagi. Sekitar jam 1.15 tengahari aku terjaga dan alamat yang diberikan bercampur baur kerana ada beberapa syarat yang perlu dipenuhi.

Y.B. Tan Sri Dato' Haji Muhyiddin bin Mohd. Yassin bakal jadi Perdana Menteri Malaysia kalau beliau lakukan 5 syarat...

Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bakal jadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Dalam mimpi tersebut terdapat 3 perkara yang Uncle Zahid perlu buat dan 2 perkara yang harus dijauhi.

Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak akan meletakkan jawatan sebagaimana Tun Mahathir lakukan kerana faktor keadaan yang mendesak.

Janganlah percaya mimpi saya ini kerana ianya hanyalah sekadar mimpi...

No comments: