Thursday, July 28, 2011

Kelayakan Piala Dunia : ulat tiket jual malaysia lawan singapore sehingga RM150 sekeping


















































































tiket perlawanan kelayakan piala dunia antara malaysia dan singapore malam ini habis sebelum tenghari sebanyak 85,000 keping habis sekelip mata. kalau sebelum ini, jika anda pergi ke stadium untuk meyaksikan perlawanan antara malaysia dengan negara lain, Last minit pergi, 2 minit sebelum perlawanan pun tiket masih banyak lagi terjual.

ada sesetengah pihak menuduh 'orang dalam' kementerian mengambil kesempatan atas penjualan ini, sebabnya bukankah telah di limit penjualan tiket ini bagi setiap orang yang ingin membelinya ???

ramai penyokong kuat harimau malaya sejak azali juga tidak sempat mendapatkan tiket , gara-gara perbuatan tidak bertanggungjawab si ulat tiket ini. sehingga ada yang menggelar si ulat tiket pengkhianat !!!

begitulah perasaan penyokong setia harimau malaya yang kempunan untuk melihat secara dekat wira pasukan mereka beraksi. jadi sebagai pengganti terpaksalah mereka menjadikan STADIUM ASTRO 801 & TV2 ATAU STADIUM KEDAI MAMAK sebagai platform terbaik untuk tidak melepaskan peluang melihat aksi pasukan harimau malaya beraksi...

sama- sama kita saksikan perlawanan kelayakan piala dunia antara harimau malaya & singapore malam ini. Semoga beraksi dengan yang Terbaek !!!!!

No comments: