Saturday, July 16, 2011

Muda Muda dah dapat Datuk




cerita ni kat london. dia dapat datuk bukan di anugerahkan oleh ratu elizabeth tapi mamat ni dapat datuk kerana pada umur sekarang 29 tahun dia dah dapat cucu, selepas anak perempuannya berumur 14 tahun melahirkan anak.

menceritakan keadaan itu, keluarganya berkata Ava ‘baik-baik saja’ di unit rawatan khas bayi di mana dia dirawat di Bridgend, Wales Selatan. Davies berkata dia terkejut apabila Tia memberitahunya dia hamil hasil hubungan dengan teman lelakinya, Jordan Williams, 15.

Datuk - yang mempunyai anak lelaki berusia sembilan bulan dengan teman wanita barunya, Robyn Thomas berkata: “Pada satu minit Tia hanya bayi dan minit berikutnya dia hamil.

“Saya boleh mengherdiknya tetapi apa gunanya? “Saya tahu betapa sukarnya keadaan selepas ini kepada mereka kerana saya pernah melalui pengalaman sama pada usia itu.

“Saya tidak dapat menguruskan hal dengan baik ketika menjadi bapa ketika berusia 14 tahun.




MC comment : seronok muda muda lagi dah jadi datuk. walaubagaimana pun sebelum menjadi bapa kita perlu sediakan diri dengan ilmu dan jatidiri yang kuat untuk menghadapi cabaran mendatang.

No comments: